شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: دشمن از قدرت امت واحد اسلامی می‌ترسد، چون می‌داند هیچ قدرتی توان مقابله با امت واحد اسلامی را ندارد لذا به دنبال تفرقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری در خطبه اول نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت: توصیه به تقوا، تأسی به حضرت محمد(ص) و پیروی به سیره و سنت ایشان است.

وی افزود: خداوند متعال در شأن آن حضرت(ص)، فرمودند: « لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ...» برای شما در وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) اسوه نیکو و الگوی بسیار نیکوست که هر کس علاقمند است که خودش را به هر میزان به کمال برساند که مقام عصمت، مقامی است که نه خطا دارد و نه خلافی در آن راه دارد، چون انسان کامل است.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه قرآن تذکر برای کسانی است که دارای قلبی اهل خشیت باشند و خودشان هم یک آمادگی در وجودشان باشد، یادآور شد: مشرکان سنگدل قصی القلب همانند صهیونیست‌های جنایتکاری بودند که امروز آنها را مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، جنایت تروریستی اخیر رژیم قاتل صهیونیستی با همکاری شرکت‌های آمریکایی را محکوم کرد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مسلمانان باید حول یک محور به ‌عنوان حبل‌الله چنگ زنند.

وی تصریح کرد: اسلام از راه شکل‌گیری امت اسلامی مسلط بر همه عالم خواهد شد و امت اسلامی محقق نخواهد شد مگر از راه وحدت، برادری و یکی‌شدن چرا که برادری توحیدی، خدایی و الهی قطع نمی‌شود، حتی در جهان آخرت این برادری اعتقادی پابرجا خواهد بود.

وی به هزینه‌های هنگفت دشمنان علیه وحدت اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن از قدرت امت واحد اسلامی می‌ترسد، چون می‌داند هیچ قدرتی توان مقابله با امت واحد اسلامی را ندارد لذا به دنبال تفرقه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: بر اساس مواضع روشن امامین انقلاب کسی از شیعه و سنی که به دنبال تفرقه باشد، از امت واحد اسلامی نیست و جزو شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است.

امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در آن دوران با تأسی از مکتب عاشورا در برابر کفر ایستادند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha